Recordaantal van 75.000 bezoekers voor Paaspop

SCHIJNDEL - Drie dagen Paaspop was goed voor een recordaantal van 75.000 bezoekers. Onder de bezoekers liefst 14.000 kampeerders. Paaspop overtrof zichzelf op alle fronten: 220 acts op 16 podia en area's, 42 foodtrucks met eten uit alle windstreken, de imposante Brooklyn Bridge die de camping met het festivalterrein verbond en een campingdorp met onder meer een eigen disco en bioscoop.

Zelfs de meest trouwe Paaspopbezoeker liep met open mond rond in het Schijndelse Las Vegas. Met de gloednieuwe area Elrow (een gigantisch bouwwerk dat fungeerde als Paaspops Times Square) als prominent pronkstuk in het midden van het festivalterrein, had de organisatie voor deze editie opnieuw alles uit de kast getrokken om de bezoekers te verbazen, ontroeren en te overrompelen met een duizelingwekkend programma vol cabaret, comedy, entertainment, theater en vooral heel veel muziek. Toppers als De Staat, Chef’Special, Anouk, Seasick Steve, Hans Teeuwen, UB40 en Doe Maar speelden de Apollo hoofdtent met 18.000 bezoekers vol.

Aankleding en decoratie
Paaspops grote troef is de met zichtbare passie & liefde ontworpen aankleding en decoratie van het festivalterrein. Boven op de imposante brug van de camping was het uitzicht op de skyline van circustenten adembenemend. Overdag was Paaspop de ultieme plek voor een ontdekkingsreis naar het onverwachte; ’s avonds werden bezoekers betoverd door de duizenden lichtjes die de weg wezen naar nóg meer avontuur.

Lees woensdag meer in DeMooiSchijndelKrant.

Terug naar het overzicht

Copyright © DeMooiKrant.nl